Webteksten voor Voetz podotherapie
In de zomervakantie in Italië leerden we Paula en Pepijn van Voetz podotherapie kennen. Tussen de olijfbomen, op het strand en bij het zwembad werd het nodige besproken. Ook hun verouderde website kwam ter sprake. Kim van Merkwaardig Marketing voorzag hen van tips.
Waar moet je op letten bij het maken van een nieuwe site? Wat zou een goede indeling zijn? Welke stijl en sfeer vinden we mooi? Hoe kunnen we hem eenvoudig zelf onderhouden zodra hij is opgeleverd? Hoe zit het met de kosten? Waarom zouden we wel of niet kiezen voor eigen fotografie? En is een template slim in ons geval?
Allerlei tips volgden. Na de vakantie werd Merkwaardig Marketing benaderd: of ze het schrijven van de webteksten bij Merkwaardig Marketing neer mochten leggen. Jazeker mag dat, hartstikke leuk! De relaxte sfeer van de vakantie zette zich door in onze samenwerking. Zij vanuit Friesland, Merkwaardig Marketing vanuit Brabant. De teksten moesten uiteraard SEO-proof zijn, zodat Voetz podotherapie optimaal gevonden kan worden in zoekmachines zoals Google. Het resultaat mag er zijn, het is een strakke en moderne site geworden, waar ze terecht trots op mogen zijn! Kijk maar eens op www.voetz.nl
De samenwerking is wederzijds goed bevallen, kijk maar hier!