Communicatie rondom bouwplan ’t Kantje in Hulsel
Merkwaardig Marketing is de laatste tijd met diverse partijen druk bezig geweest voor de communicatie rondom een nieuw bouwproject. De partijen: Keeris Architecten, Buro Hofsteden, Aannemersbedrijf J.A. van Gisbergen en Gemeente Reusel-De Mierden. Aan ’t Kantje in Hulsel zal namelijk een nieuwe woonwijk gerealiseerd gaan worden. Hiermee kan een deel van de grote vraag naar woningen ingevuld worden. In het plan is ruimte voor ongeveer 33 woningen. En die moeten natuurlijk bekendgemaakt worden aan potentiële kopers, omwonenden en andere geïnteresseerden. Met het bouwteam volgden diverse overleggen, heel veel mails en telefoontjes, Teams-meetings en locatiebezoeken op 1,5 meter afstand.
Diverse soorten woningen
De verkoop van de 1e fase gaat nu van start als bouwplan “’t Kantje” in Hulsel. In deze fase zijn in totaal 14 woningen voorzien. Er komen 4 kavels voor vrijstaande woningen, 4 rijwoningen, 4 halfvrijstaande woningen en 2 seniorenwoningen. De rijwoningen, halfvrijstaande woningen en seniorenwoningen zullen projectmatig gebouwd worden door Aannemersbedrijf J.A. van Gisbergen B.V..
Hybride bijeenkomst
Normaal gesproken wordt er bij zulke bouwprojecten natuurlijk een informatiebijeenkomst georganiseerd. Hier worden de plannen gepresenteerd aan een zaal vol toehoorders. Corona dwingt ons echter tot creatieve alternatieven. En dus introduceerde Merkwaardig Marketing een relatief nieuw fenomeen: de hybride bijeenkomst. Hierbij is een deel van de deelnemers fysiek bij elkaar in één ruimte aanwezig, terwijl de ‘bezoekers’ thuis online mee kunnen kijken.
Dat dit technisch en organisatorisch nieuwe uitdagingen met zich meebrengt, spreekt voor zich. Er volgt een presentatie van de samenwerking tussen Gemeente Reusel-De Mierden, Keeris Architecten, stedenbouwkundig Buro Hofsteden en Aannemersbedrijf J.A. van Gisbergen. Alles wordt live gestreamd en is later online terug te kijken, voorzien van aanvullende informatie. Er zijn verder artikelen geschreven voor gebruik online, voor de Werkgroep Wonen Hulsel en voor het lokale blaadje D’n Uitkijk.
Het levert uiteindelijk ook een hele tevreden opdrachtgever op, die een mooie referentie achterlaat.
Wilt u ook een hybride bijeenkomst organiseren? Neem dan direct contact op met Merkwaardig Marketing.