Bosschuur De Meren
Website voor Bosschuur de Meren
Nadat Merkwaardig Marketing eerder een communicatieplan voor Bosschuur de Meren verzorgde, volgden al snel enkele vervolgopdrachten. De eerste stap was het creëren van een duidelijk herkenbare identiteit. Merkwaardig Marketing ontwikkelde daarom een logo en huisstijl voor de Bosschuur. Corporate items Briefpapier en enveloppen werden ook ontworpen in de nieuwe huisstijl. […]
Huisstijl en logo Bosschuur de Meren
Eerder ontwikkelde Merkwaardig Marketing al een communicatieplan voor Bosschuur de Meren. Zie hiervoor dit artikel. Eén van de vervolgopdrachten was het ontwikkelen van een nieuw logo en bijbehorende nieuwe huisstijl. Deze moest vervolgens uitgewerkt worden voor briefpapier, enveloppen en de website. Het logo De eis? In het logo moest een […]
Communicatieplan en huisstijl voor Bosschuur de Meren
Bosschuur de Meren is een initiatief van Stichting Woudloper, een stichting voor informatieve natuurbeleving. Of, in eenvoudiger taal: de stichting heeft een voormalige boswachtersschuur midden in de bossen omgebouwd tot een centrum waar kinderen natuur kunnen ‘beleven’. Onder leiding van voormalig boswachter Harrie Hoppenbrouwers, alias “d’n Hop” kunnen kinderen in en […]