Website voor Bosschuur de Meren

Nadat Merkwaardig Marketing eerder een communicatieplan voor Bosschuur de Meren verzorgde, volgden al snel enkele vervolgopdrachten. De eerste stap was het creëren van een duidelijk herkenbare identiteit. Merkwaardig Marketing ontwikkelde daarom een logo en huisstijl voor de Bosschuur.

Corporate items
Briefpapier en enveloppen werden ook ontworpen in de nieuwe huisstijl. Ook een schets-/conceptontwerp voor de website volgde. Het bestuur was blij met deze ontwikkelingen en besloot door te gaan.

Website
De volgende stap was een nieuwe website. Merkwaardig Marketing coördineerde deze helemaal. Al snel lag er een goede indeling op tafel en werden er knopen gehakt. Er werd een WordPress-template gekozen, wat in de nieuwe huisstijl werd doorgevoerd. Het eerder ontwikkelde conceptontwerp werd losgelaten omdat het template voldoende aanknopingspunten bood om daar op verder te gaan. De technische ontwikkeling van de website liet Merkwaardig Marketing verzorgen door een webbureau.

Het resultaat

Het resultaat is een frisse website voor zowel de jeugdige doelgroep als hun begeleiders (ouders, scholen etc.). Op de site kun je zien welke activiteiten en mogelijkheden er zijn, er is een kalenderfunctie en uiteraard een fotopagina. Overal voorzien van de kenmerkende frisse en groene uitstraling en niet te vergeten het ijsvogeltje uit het nieuwe logo.