Merkwaardig Marketing verzorgt teksten voor nieuwe website We/Provide

Merkwaardig Marketing kreeg een leuk verzoek: of ik teksten wilde schrijven voor de nieuwe website van We/Provide, een fullservice webdesign bureau uit Bergeijk/Eindhoven. De wens? Een eigenwijze tone-of-voice. Dat moest te doen zijn, gezien mijn eigen karaktertrekjes.

Wat volgde was een heerlijk ongecompliceerd intakegesprek, waarin alle wilde ideeën aan bod kwamen. Niets was te gek. Over out-of-the-box denken gesproken! Veel mensen roepen het, maar We/Provide dóét het ook echt. Allerlei losse flodders vlogen over tafel. Soms al verbonden door enige samenhang, maar vaak ook volledig wild. Out of the blue. De klik was er meteen en al snel viel alles op zijn plek.

Dit vormde het vertrekpunt voor een succesvolle samenwerking die later zelfs resulteerde in een baan als Strategy Director bij dit mooie bedrijf. Alhoewel deze samenwerking natuurlijk niet echt nieuw was aangezien ik al voor diverse klanten van We/Provide heb mogen werken. De teksten zijn geworden zoals We/Provide ook is: professioneel, maar altijd in voor een geintje. Daarna volgde nog de Engelse vertaling die Merkwaardig Marketing ook voor ze verzorgde.

Tafelgast in RTL-Z programma over Digitale Transformatie
Op 8 december 2015 was ik als Strategy Director (de baan die ik eerst vanuit en later naast Merkwaardig Marketing had) van We/Provide tafelgast in het RTL Z programma TeamNL. Het onderwerp? Digitale transformatie. Samen met Gert Hans Berghuis (Managing Director en Partner bij Fabrique) en Bart Bossink (Hoogleraar Science, Business & Innovation aan de VU) bespraken we onder de deskundige leiding van presentatrice Maartje Hofhuis dit interessante en veelzijdige onderwerp.